»Za podporne programe vzgoje in izobraževanja vlagamo več kot 800 tisoč evrov, po drugi strani pa imamo podatek, da je v lanskem letu osnovno šolo zaključil en romski učenec.«
»Pri meni se ne zgodi, da kateri Rom ne bi prišel v šolo. Tisti, ki hodijo v šolo, so zelo dobri dijaki.«
»Bilo bi smiselno organizirati tudi pouk o romski kulturi in jeziku.«
»To so tisti, lahko jim rečemo na neki način tudi laični učitelji, ki skrbijo za vez med romskim naseljem, med romskim prebivalstvom in šolo.«
»Da bi bilo to smiselno za boljšo integracijo Romov.«
»Vemo, da približno tretjina otrok iz romskih družin uspešno zaključi sedmi razred osnovne šole.«
»Če se dolžnosti ne bomo zavedali, bodo problemi. Ampak z represijo ne bomo rešili težav, ki so mnogo globlje zakoreninjene, kot se morda na prvi pogled zdi.«
»Tudi to, da so tukaj drugačne razmere v odnosih med Romi in Neromi kot na Dolenjskem, je rezultat tega načrtnega sistematičnega dela, ki poteka že več kot 60 let.«
»Vedno ko imam priložnost, pozivam romske starše, da pošljejo svoje otroke v šolo in vztrajajo pri tem, da osnovnošolsko šolanje zaključijo.«
»Tukaj se je tako še posebej izkazovala simbioza med romskimi in neromskimi otroki.«
»Saj bomo lahko le na tak način romskim otrokom neko upanje in prihodnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju